معرفی حمل از اروپا

  حمل بار

صادرات و واردات، از گذشته های دور یکی از پرکاربردترین و مهم ترین مسئله های موجود در کشورهای مختلف بوده و افراد زیادی اقدام به این کار می کنند. حال در این بین، حمل بار از اروپا و بالعکس، یکی از مهم ترین ها محسوب شده و یکی از مهم ترین مقاصد در دنیا نیز می باشد.

به همین خاطر، برای حمل بار، باید به نکات بسیار مهمی توجه کرده تا بتوانید تجربه ای لذت بخش از کسب و کار خود داشته باشید. به دلیل اهمیت این موضوع، قصد داریم در ادامه به بررسی حمل بار و به طور خاص به حمل از اروپا بپردازیم . تا بتوانید راحت تر با شرایط آن آشنا شوید.

همچنین پس از آن به معرفی مراحل و انواع روش های حمل از اروپا نیز می پردازیم.

قاره اروپا

اروپا، به قاره سبز نیز معروف می باشد. یکی از مناطق بسیار مهم و استراتژیک در دنیا محسوب میشود که کانون تولید محصولات و کالاهای بسیار با کیفیتی نیز می باشد. از اینرو، افراد بسیاری، تمایل به انجام همکاری با کشور های این قاره را دارند

اروپا

در مورد حمل از اروپا به ایران، باید این نکته را مد نظر داشته باشید که به طور معمول، از روش حمل زمینی برای این کار استفاده می شود. اما گاهی اوقات، وابسته به شرایط موجود می توانید از خدمات دیگر مانند حمل ریلی، هوایی و دریایی نیز بهره مند شوید. در ادامه ابتدا به بررسی هرکدام از این روش ها برای حمل از اروپا خواهیم پرداخت.

حمل از اروپا با حمل و نقل دریایی

حمل دریایی از اروپا به ایران یکی از روش های ارزان قیمت برای این کار محسوب می شود. اگر عجله زیادی برای دریافت محموله خود ندارید، این روش یکی از بهترین ها خواهد بود. از طرفی، اگر مرسوله شما شامل محصولات و کالاهای عظیم الجثه و یا کانتینر می باشد.

تنها با این روش می توانید محصولات خود را منتقل کنید. در این نحوه حمل و نقل، از کشتی های بزرگ و عظیم برای حمل انواع بار ها استفاده می شود.

حمل از اروپا با حمل و نقل زمینی

یکی از محبوب ترین روش های ممکن می باشد. در کنار قیمت مناسب، سرعت خوبی هم داشته و نسبت به حمل دریایی از سرعت بسیار بیشتری برخوردار است. این روش برای انتقال محصولات بزرگ و حجیم پیشنهاد نشده و به جای آن می توانید از حمل دریایی استفاده کنید.

 باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که این روش دارای خطراتی مانند تصادفات جاده ای هم بوده که باید به آنها نیز توجه داشته باشید. البته همان طور که گفته شد، به طور کلی این روش یکی از محبوب ترین ها بوده و افراد و تاجران زیادی از حمل جاده ای و زمینی برای انتقال مرسولات خود استفاده می کنند.

راه های حمل و نقل بین المللی از اروپا

حمل از اروپا با حمل و نقل ریلی

 یکی دیگر از روش های حمل از اروپا حمل ریلی است. این روش که در دسته حمل و نقل زمینی قرار می گیرد، از روش های محبوب بوده حمل بار که در کنار قیمت و هزینه مناسب، از سرعت خوبی هم برخوردار است.

از طرفی، تا حدودی می توانید کالاهای حجیم را هم به وسیله آن جا به جا کنید. البته پیش از هر کاری باید مبدا و مقصد خود را از لحاظ نحوه دسترسی به راه آهن بررسی کنید.

حمل از اروپا با حمل و نقل هوایی

حمل هوایی، سریع ترین روش ممکن برای حمل از اروپا می باشد. در این روش مرسوله شما در کمترین زمان ممکن به مقصد رسیده و اگر سرعت ارسال برایتان مهم می باشد، می بایست از این روش استفاده کنید.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که در کنار سرعت زیاد، قیمت خدمات در این روش بسیار بالاتر از حمل زمینی و دریایی می باشد. مورد دیگری که باید مد نظر داشته باشید نیز آن بوده که شما نمی توانید مرسولات حجیم خود را با این روش ارسال کنید.

هزینه ارسال از اروپا

اکثرا، هزینه ای که برای استفاده از این خدمات دریافت می شود، بنا به نوع حمل و نقل، میزان و حجم بار و عوامل دیگری تعیین شده که در هر مورد متفاوت می باشد. اما وزن و حجم بار را می توان یکی از مهم ترین فاکتور ها در تعیین میزان هزینه تمام شده دانست.

همچنین، برای آگاهی دقیق تر و مناسب تر، می توانید در تماس با مشاوران و متخصصین مجموعه، از شرایط و هزینه های حمل و نقل به صورت دقیق و کامل مطلع شوید.

انواع روش های حمل از اروپا

در ادامه به بررسی دو روش حمل بار پرداخت و سعی می کنیم هر کدام را به صورت مختصر و مفید معرفی کنیم.

روش فریت بار

این روش، بیشتر برای افراد عادی مورد استفاده است. از این روش معمولا برای وسایل شخصی که قابلیت حمل به همراه مسافر را ندارند استفاده می شود. برای مثال افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را داشته و میخواهند وسایل منزل خود را هم منتقل کنند، این روش پیشنهاد می شود.

نکته ای که درباره فریت بار وجود دارد این بوده که زمان بندی شما باید به گونه ای باشد که بار شما همزمان با خودتان به مقصد برسد.

روش کارگو

 روشی که اکثر بازرگانان و تاجران از آن استفاده می کنند کارگو می باشد. از این روش حمل و نقل می توانید برای صادرات و واردات محصولات مختلف استفاده شده و شما می توانید تقریبا هر نوع کالای مجازی را منتقل کنید. برای روش کارگو از سه نوع حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی استفاده می شود.

نکات مهم حمل از اروپا

حمل و نقل بین المللی

1. قوانین را به خوبی مطالعه کنید.

یکی از مهم ترین نکات آن بوده قوانین کشور های مبدا و مقصد را به خوبی مطالعه کرده تا در آینده دچار مشکل نشوید. گاهی اوقات برخی محصولات خاص در بعضی کشور ها ممنوع بوده و منتقل کردن آنها می تواند برای شما مشکل ساز شود. با این کار، فرآیند کلی حمل و نقل سریع تر و راحت تر انجام خواهد شد.

2. بسته بندی دقیق انجام دهید.

سعی کنید تا حد ممکن از تمامی استاندارد ها و فرآیند های محافظتی برای محصولات خود استفاده کنید. درست است که بیمه نامه های بین المللی تا حدودی خسارات وارده را جبران می کنند، اما بهتر است پیش از هر گونه حادثه ای محصولات خود را به طور استاندارد و مناسب بسته بندی کنید.

3. با متخصصین این حوزه مشورت کنید.

گاهی اوقات، کوچک ترین نکات می توانند در روند حمل و نقل تاثیر گذار باشند. بنابراین بهتر است پیش از هر کاری با یک مشاور و یا متخصص در این زمینه مشورت کرده تا بتوانید به طور کامل و مسلط با تمامی شرایط حمل و نقل آشنا شوید. جهت مشاوره حمل و نقل میتوانید از با متخصصین این حوزه در شرکت مبنا آسیا فرابر در ارتباط باشید.

4. وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید.

خوب است بدانید که پس از اینکه مرسوله شما ارسال شد، می توانید وضعیت و موقعیت مکانی آن را به طور دقیق و آنلاین مشاهده کرده و از شرایط آن مطلع شوید. به طور منظم وضعیت مرسوله خود را بررسی کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل سریعا از آن مطلع شوید.

جهت خدمات حمل و نقل بین المللی از اروپا به ایران با مشاوران ما در مبنا آسیا فرابر در تماس باشید.

در اینجا اطلاعات مختصری در خصوص حمل و نقل بار از برخی از کشورهای اروپایی به همراه آمار واردات سال 1401 ارائه می دهیم:

آلمان

  • محصولات صادراتی: ماشین آلات، مواد شیمیایی، خودرو و قطعات یدکی
  • آمار واردات سال 1401: 1.5 میلیارد یورو
  • نکات مهم: حجم بالای صادرات به ایران، نیاز به اخذ مجوزهای خاص برای برخی از کالاها

ایتالیا

  • محصولات صادراتی: مواد غذایی، پوشاک، کفش و مصنوعات چرمی
  • آمار واردات سال 1401: 800 میلیون یورو
  • نکات مهم: تنوع بالای محصولات صادراتی، نیاز به دقت در انتخاب روش حمل و نقل

فرانسه

  • محصولات صادراتی: ماشین آلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و مواد غذایی
  • آمار واردات سال 1401: 500 میلیون یورو
  • نکات مهم: قوانین گمرکی سختگیرانه، نیاز به ترجمه اسناد

اسپانیا

  • محصولات صادراتی: مواد غذایی، کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی، لوازم آرایشی و بهداشتی
  • نکات مهم: نیاز به اخذ مجوزهای خاص برای برخی از کالاها

2. با متخصصین این حوزه مشورت کنید.

گاهی اوقات، کوچک ترین نکات می توانند در روند حمل و نقل تاثیر گذار باشند. بنابراین بهتر است پیش از هر کاری با یک مشاور و یا متخصص در این زمینه مشورت کرده تا بتوانید به طور کامل و مسلط با تمامی شرایط حمل و نقل آشنا شوید. جهت مشاوره حمل و نقل میتوانید از با متخصصین این حوزه در شرکت مبنا آسیا فرابر در ارتباط باشید.

4. وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید.

خوب است بدانید که پس از اینکه مرسوله شما ارسال شد، می توانید وضعیت و موقعیت مکانی آن را به طور دقیق و آنلاین مشاهده کرده و از شرایط آن مطلع شوید. به طور منظم وضعیت مرسوله خود را بررسی کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل سریعا از آن مطلع شوید.

در نهایت، همان طور که اشاره شد، فاکتور های زیادی در حمل بار از اروپا موثر بوده که می توانید برای آشنایی بیشتر و دقیق تر از تمامی شرایط با متخصصین و مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید. مجموعه مبنا فرابر آسیا یکی از معتبر ترین مجموعه ها در این حوزه بوده که می توانید با خیالی آسوده، فرآیند حمل و نقل خود را به ما بسپارید.

با مشاورین ما در تماس باشید:

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان قابوسنامه، خیابان مرزبان نامه، پلاک 27 واحد 1  کدپست

تلفن:
98-21-88823546+
98-21-88827110+

  • blank
    • 4 هفته ago

    سلام آیا ارسال خرده بار از اسپانیا (مادرید) به تهران دارید؟

    • blank
      • 3 هفته ago

      بله حمل از اسپانیا به ایران داریم.

  • blank
    • 5 ماه ago

    ارسال بار از لهستان به ایران دارید؟

  • blank
    • 10 ماه ago

    ُسلام ارسال بار از آلمان به بلژیک هم دارید؟ یا فقط ارسال به ایران

  • blank
    • 1 سال ago

    سلام ارسال بار از بلژیک هم دارید؟ خرده وسایل خانه در حد ۷۰ کیلو (۶ کارتن)

در مورد این بازخورد بگذارید

  • Rating